„Córeczko, COŚ się zepsuło”. „Wnuczku, COŚ mi tu nie działa”. „Aniu, Wojtku, Basiu…COŚ jest nie tak z moim telewizorem” – kto z nas nie odebrał takiego telefonu od mamy, babci czy dziadka? Awarie zdarzają się w każdym domu. Jak seniorzy radzą sobie w takich awaryjnych sytuacjach, gdzie szukają pomocy, czy chętnie i kiedy naprawiają zepsute urządzenia – to tylko niektóre pytania, na które odpowiadamy w raporcie Seniorów sposób na „COŚ się zepsuło”.
Z raportu dowiesz się:
- jak często i dlaczego seniorzy korzystają z internetu;
- kogo w przypadku problemów z obsługą urządzeń proszą o pomoc;
- ile wydają na nowe urządzenia RTV/AGD;
- jak postępują w przypadku awarii sprzętów RTV/AGD;
Pobierz raport
LEPIEJ skorzystać z wiedzy ekspertów! Pobierz bezpłatny raport, i odkryj jak seniorzy radzą sobie w awaryjnych sytuacjach.