Skip to main content

Posłuchaj artykułów
0:00
0:00
Posłuchaj kolejnych artykułów

bezpieczeństwo i finanse


Zespół Lepiej.

Zespół Lepiej.


59 475

Poznaj korzyści z aplikacji Mój TAURON

Zespół Lepiej.
Zespół Lepiej.

Aplikacja Mój TAURON pozwala opłacić rachunki za prąd za pomocą smartfona. To tylko jedna z funkcjonalności, do których masz dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie. Mój TAURON jest wszędzie tam, gdzie Ty. To maksymalny komfort i bezpieczeństwo. Prezentujemy szczegółowo możliwości mobilnej obsługi rozliczeń za prąd w TAURONIE.


 

Kto może skorzystać z aplikacji Mój TAURON?

Z mobilnej obsługi płatności w TAURONIE mogą korzystać wszyscy klienci indywidualni, którzy zawarli umowę na prąd.

Skąd pobrać i jak uruchomić aplikację mobilną?

Do obsługi aplikacji Mój TAURON potrzebujesz telefonu z dostępem do internetu. Oprogramowanie jest darmowe. Możesz je zainstalować na urządzeniach z systemem operacyjnym Android (od wersji 5.0) i iOS (od wersji 11).

Aby pobrać aplikację na telefon, skorzystaj z jednej z trzech platform dystrybucyjnych App Store, Google Play oraz Huawei AppGallery.

Po zainstalowaniu aplikacji uruchom ją, zarejestruj konto i zaakceptuj regulamin. Rejestracja z poziomu smartfona jest równoznaczna z utworzeniem konta w serwisie Mój TAURON (dostępnego za pośrednictwem strony internetowej).

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o aplikacji Mój TAURON? Zobacz, co zyskujesz z naszą aplikacją!

Wejdź na stronę

Jak zalogować się do aplikacji?

Przy logowaniu do aplikacji podajesz login (adres e-mail) oraz hasło, które ustawiasz podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto w serwisie Mój TAURON, to używaj tych samych danych w aplikacji mobilnej (nie musisz przechodzić ponownie procesu rejestracji).

Dodatkowym ułatwieniem jest logowanie 4-cyfrowym kodem PIN, który nadasz po pierwszym zalogowaniu w aplikacji. Jeżeli masz telefon z systemem Android w wersji 6.0 lub wyższej oraz iOS od wersji 11, lub wyższej, możesz skorzystać z logowania za pomocą skanera linii papilarnych.

W przypadku utraty hasła, możesz je zresetować z poziomu aplikacji na smartfonie lub za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Pamiętaj: logowanie nie wymaga podawania numeru płatnika, numeru PESEL czy innych danych osobowych.

Jakie możliwości daje mobilny dostęp do serwisu obsługowego?

Aplikacja Mój TAURON sprawia, że masz pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu obsługowego z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala używać dokumentów elektronicznych. Dzięki temu załatwisz sprawy związane z płatnościami za prąd bez papieru. Zalety tego rozwiązania omawiamy szczegółowo w artykule: Jakie korzyści daje e-faktura w TAURONIE?

Korzystając z aplikacji mobilnej, wykonasz wiele operacji związanych z obsługą rozliczeń za dostawy prądu:

  • saldo – w aplikacji w dowolnej chwili sprawdzisz bieżące saldo należności za prąd, aby móc kontrolować zużycie energii; 
  • płatności mobilne możesz zapłacić zbiorczo za wszystkie faktury lub tylko za niektóre z nich, opłacaj rachunki za pomocą kartą, szybkim przelewem, BLIKIEM lub za pomocą płatności mobilnych; 
  • faktury i lista wpłat – w każdej chwili masz dostęp do swoich bieżących i historycznych faktur, możesz przejrzeć wpłaty i zamówić e-fakturę; 
  • odczyt licznika – w aplikacji mobilnej możesz odczytać stan licznika; 
  • szczegóły umów – masz dostęp do danych z umów podpisanych z TAURONEM (m.in. rodzaj umowy, sposób rozliczania, rodzaj faktury); 
  • przepisanie licznika – wypełnisz i prześlesz protokół zdawczo-odbiorczy, który jest niezbędny przy sprzedaży lub wynajmie lokalu; 
  • zawieranie umów w aplikacji wygodnie zawrzesz umowę niezależnie od miejsca, w którym się obecnie znajdujesz; 
  • przedłużenie i zmiana oferty – możesz przedłużyć umowę bez wychodzenia z domu lub zmienić warunki w ramach oferty TAURONA. 

Aplikacja mobilna zapewnia komfort oraz bezpieczeństwo rozliczeń za prąd. Mój TAURON jest wszędzie tam, gdzie Ty – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu!