Kto może skorzystać z aplikacji Mój TAURON?
Z mobilnej obsługi płatności w TAURONIE mogą korzystać wszyscy klienci indywidualni, którzy zawarli umowę na prąd.
Skąd pobrać i jak uruchomić aplikację mobilną?
Do obsługi aplikacji Mój TAURON potrzebujesz telefonu z dostępem do internetu. Oprogramowanie jest darmowe. Możesz je zainstalować na urządzeniach z systemem operacyjnym Android (od wersji 5.0) i iOS (od wersji 11).
Aby pobrać aplikację na telefon, skorzystaj z jednej z trzech platform dystrybucyjnych App Store, Google Play oraz Huawei AppGallery.
Po zainstalowaniu aplikacji uruchom ją, zarejestruj konto i zaakceptuj regulamin. Rejestracja z poziomu smartfona jest równoznaczna z utworzeniem konta w serwisie Mój TAURON (dostępnego za pośrednictwem strony internetowej).
Chcesz dowiedzieć się więcej o aplikacji Mój TAURON? Zobacz, co zyskujesz z naszą aplikacją!
Jak zalogować się do aplikacji?
Przy logowaniu do aplikacji podajesz login (adres e-mail) oraz hasło, które ustawiasz podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto w serwisie Mój TAURON, to używaj tych samych danych w aplikacji mobilnej (nie musisz przechodzić ponownie procesu rejestracji).
Dodatkowym ułatwieniem jest logowanie 4-cyfrowym kodem PIN, który nadasz po pierwszym zalogowaniu w aplikacji. Jeżeli masz telefon z systemem Android w wersji 6.0 lub wyższej oraz iOS od wersji 11, lub wyższej, możesz skorzystać z logowania za pomocą skanera linii papilarnych.
W przypadku utraty hasła, możesz je zresetować z poziomu aplikacji na smartfonie lub za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Pamiętaj: logowanie nie wymaga podawania numeru płatnika, numeru PESEL czy innych danych osobowych.

Jakie możliwości daje mobilny dostęp do serwisu obsługowego?
Aplikacja Mój TAURON sprawia, że masz pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu obsługowego z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala używać dokumentów elektronicznych. Dzięki temu załatwisz sprawy związane z płatnościami za prąd bez papieru. Zalety tego rozwiązania omawiamy szczegółowo w artykule: Jakie korzyści daje e-faktura w TAURONIE?
Korzystając z aplikacji mobilnej, wykonasz wiele operacji związanych z obsługą rozliczeń za dostawy prądu:
- saldo – w aplikacji w dowolnej chwili sprawdzisz bieżące saldo należności za prąd, aby móc kontrolować zużycie energii;
- płatności mobilne – możesz zapłacić zbiorczo za wszystkie faktury lub tylko za niektóre z nich, opłacaj rachunki za pomocą kartą, szybkim przelewem, BLIKIEM lub za pomocą płatności mobilnych;
- faktury i lista wpłat – w każdej chwili masz dostęp do swoich bieżących i historycznych faktur, możesz przejrzeć wpłaty i zamówić e-fakturę;
- odczyt licznika – w aplikacji mobilnej możesz odczytać stan licznika;
- szczegóły umów – masz dostęp do danych z umów podpisanych z TAURONEM (m.in. rodzaj umowy, sposób rozliczania, rodzaj faktury);
- przepisanie licznika – wypełnisz i prześlesz protokół zdawczo-odbiorczy, który jest niezbędny przy sprzedaży lub wynajmie lokalu;
- zawieranie umów – w aplikacji wygodnie zawrzesz umowę niezależnie od miejsca, w którym się obecnie znajdujesz;
- przedłużenie i zmiana oferty – możesz przedłużyć umowę bez wychodzenia z domu lub zmienić warunki w ramach oferty TAURONA.

Aplikacja mobilna zapewnia komfort oraz bezpieczeństwo rozliczeń za prąd. Mój TAURON jest wszędzie tam, gdzie Ty – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu!