Skip to main content

bezpieczeństwo i finanse


Zespół Lepiej.

Zespół Lepiej.


Poznaj korzyści z aplikacji Mój TAURON

Zespół Lepiej.
Zespół Lepiej.

Aplikacja Mój TAURON pozwala opłacić rachunki za prąd za pomocą smartfona. To tylko jedna z funkcjonalności, do których masz dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie. Mój TAURON jest wszędzie tam, gdzie Ty. To maksymalny komfort i bezpieczeństwo. Prezentujemy szczegółowo możliwości mobilnej obsługi rozliczeń za prąd i gaz w TAURONIE.

Poznaj korzyści z aplikacji Mój TAURON

 

Kto może skorzystać z aplikacji Mój TAURON?

Z mobilnej obsługi płatności w TAURONIE mogą korzystać wszyscy klienci indywidualni, którzy zawarli umowę na prąd, gaz lub prąd i gaz.

Skąd pobrać i jak uruchomić aplikację mobilną?

Do obsługi aplikacji Mój TAURON potrzebujesz telefonu z dostępem do internetu. Oprogramowanie jest darmowe. Możesz je zainstalować na urządzeniach z systemem operacyjnym Android (od wersji 5.0) i iOS (od wersji 11).

Aby pobrać aplikację na telefon, skorzystaj z jednej z trzech platform dystrybucyjnych App Store, Google Play oraz AppGallery.

Po zainstalowaniu aplikacji, uruchom ją, zarejestruj konto i zaakceptuj regulamin. Rejestracja z poziomu smartfona jest równoznaczna z utworzeniem konta w serwisie Mój TAURON (dostępnego za pośrednictwem strony internetowej).

Jak zalogować się do aplikacji?

Przy logowaniu do aplikacji podajesz login (adres e-mail) oraz hasło, które ustawiasz podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto w serwisie Mój TAURON, to używaj tych samych danych w aplikacji mobilnej (nie musisz przechodzić ponownie procesu rejestracji).

Dodatkowym ułatwieniem jest logowanie 4-cyfrowym kodem PIN, który nadasz po pierwszym zalogowaniu w aplikacji. Jeżeli masz telefon z systemem Android w wersji 6.0 lub wyższej oraz iOS od wersji 11, lub wyższej, możesz skorzystać z logowania za pomocą skanera linii papilarnych.

W przypadku utraty hasła, możesz je zresetować z poziomu aplikacji na smartfonie lub za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Pamiętaj: logowanie nie wymaga podawania numeru płatnika, numeru PESEL czy innych danych osobowych.

Jakie możliwości daje mobilny dostęp do serwisu obsługowego?

Aplikacja mobilna Mój TAURON

Aplikacja Mój TAURON sprawia, że masz pełną kontrolę nad rachunkami i gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Mobilny dostęp, podobnie jak korzystanie z serwisu obsługowego z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala używać dokumentów elektronicznych. Dzięki temu załatwisz sprawy związane z płatnościami za prąd i gaz bez papieru. Zalety tego rozwiązania omawiamy szczegółowo w artykule: Jakie korzyści daje e-faktura w TAURONIE?

Korzystając z aplikacji mobilnej, wykonasz wiele operacji związanych z obsługą rozliczeń za dostawy prądu i gazu:

  • płatności – możesz zapłacić zbiorczo za wszystkie faktury lub tylko za wybrane faktury; transfery są bezpłatne dla klientów, którzy mają produkt z gwarancją ceny oraz e-fakturę, natomiast pozostali płacą prowizję (zgodnie z cennikiem operatora płatności);
  • przeglądanie faktur – w każdej chwili masz dostęp do swoich bieżących i historycznych faktur (do 3 lat wstecz), możesz też przejrzeć wpłaty;
  • podawanie stanu licznika – w aplikacji mobilnej możesz podawać stan licznika. Jeśli masz Telerachunek, Twój odczyt traktowany jest jako rozliczeniowy, jeśli nie, jako kontrolny;
  • przeglądanie szczegółów umów – w aplikacji masz dostęp do danych (np. nr ewidencyjny, sposób rozliczania itp.) z umów podpisanych z TAURONEM;
  • przepisanie licznika na nowego właściciela – w aplikacji mobilnej wypełnisz i prześlesz protokół zdawczo-odbiorczy, który jest niezbędny przy sprzedaży lub wynajmie lokalu;
  • edycja danych – w aplikacji możesz edytować i skorygować swoje dane kontaktowe (m.in. nr telefonu, adres e-mail, adres korespondencyjny).
Kobieta ze smartfonem, aplikacja Mój TAURON

Aplikacja mobilna zapewnia komfort oraz bezpieczeństwo rozliczeń za prąd i gaz. Mój TAURON jest wszędzie tam, gdzie Ty – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu!