Skip to main content

Posłuchaj artykułów
0:00
0:00
Posłuchaj kolejnych artykułów

styl życia


Zespół Lepiej.

Zespół Lepiej.


Migam w TAURONIE – Nowa Era Komunikacji – przełamujemy bariery

Zespół Lepiej.
Zespół Lepiej.

Nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania to szansa na otwarcie świata dla wszystkich, niezależnie od indywidualnych ograniczeń. TAURON wychodzi naprzeciw potrzebom osób z niepełnosprawnościami i wprowadza usługę tłumacza języka migowego . Zapewnia ona niesłyszącym klientom swobodny dostęp do usług w TAURONIE i umożliwia osobą niesłyszącym samodzielne załatwienie swoich spraw. W ramach programu TAURON bez barier wdrażamy nowy standard obsługi i likwidujemy bariery komunikacyjne.


 

Czym jest Migam? 

Migam to innowacyjna usługa, która umożliwia osobom niesłyszącym skorzystanie z profesjonalnych usług tłumacza języka migowego w każdym punkcie obsługi klienta TAURON. Usługa Migam oznacza możliwość zdalnego połączenia video klienta z tłumaczem. W czasie rzeczywistym przekłada on rozmowę z doradcą na język migowy. Dzięki temu jako osoba niesłysząca bez trudu załatwisz wszystkie swoje sprawy samodzielnie, bez konieczności angażowania pełnomocników. 

Jak skorzystać z usługi Migam w TAURONIE? Wyjaśniamy krok po kroku 

Skorzystanie z usługi Migam w TAURONIE jest proste i intuicyjne. Aby skorzystać z tłumaczenia na język migowy w Punkcie Obsługi Klienta (POK), postępuj według poniższej instrukcji: 

1. Odwiedź Punkt Obsługi Klienta 

Udaj się do najbliższego Punktu Obsługi Klienta TAURON. Informacje o lokalizacji POK znajdziesz na stronie internetowej firmy i w aplikacji mobilnej. Usługa MIGAM jest dostępna we wszystkich punktach obsługi klienta TAURONA, w godzinach kiedy są one otwarte. 

2. Zgłoś chęć skorzystania z usługi Migam 

Przy stanowisku obsługi poinformuj doradcę o potrzebie skorzystania z tłumacza języka migowego poprzez wskazanie na swoje ucho. 

3. Zainicjuj połączenie z tłumaczem 

Doradca połączy się z tłumaczem języka migowego online. Tłumacz ten będzie dostępny w czasie rzeczywistym. 

4. Rozpocznij sesję z tłumaczem 

W trakcie spotkania tłumacz języka migowego będzie na bieżąco przekładać Twoją rozmowę z doradcą na język migowy i odwrotnie. Cała komunikacja przebiega płynnie, bez opóźnień. Zapewnia to szybkie rozwiązanie sprawy. 

5. Przejdź przez formalności 

Dzięki wsparciu tłumacza możesz bez problemu wyjaśnić wszelkie kwestie związane z Twoimi usługami, rozwiązać problemy, złożyć wnioski czy podpisać umowy. 

6. Zakończ wizytę 

Po zakończeniu rozmowy z doradcą oraz tłumaczem wszystkie formalności są zakończone. Masz pewność, że Twoje sprawy zostały załatwione profesjonalnie i bez żadnych barier komunikacyjnych. 

Zalety usługi Migam 

Dzięki wdrożeniu Migam, jak i całego programu TAURON bez barier, klienci niesłyszący mogą cieszyć się równym dostępem do informacji i usług. Z łatwością załatwisz swoje sprawy bez pośredników. Co ważne, tłumacze Migam to certyfikowani i doświadczeni eksperci. Gwarantuje to profesjonalną obsługę i pełne zrozumienie potrzeb klienta.  

Usługa zapewnia komfort i bezpieczeństwo, ponieważ każda rozmowa jest prowadzona w czasie rzeczywistym. Zyskujesz tym sposobem pewność szybkiego i dokładnego wyjaśnienia wszelkich kwestii. Usługa Migam to dla nas ważny krok w stronę budowania lojalności klientów. 

Poznaj jeszcze więcej rozwiązań dla osób z niepełnosprawnościami jakie wdrożyliśmy w TAURONIE – Jak likwidować bariery? Poznaj program TAURON bez barier. 

Wartości promowane przez TAURON 

Program TAURON bez barier dąży do tego, aby każdy klient miał zapewniony równy dostęp do naszych usług i mógł samodzielnie korzystać z osbługi. Kluczowe wartości, które realizujemy to: 

  • Inkluzywność – oznacza otwartość na potrzeby wszystkich klientów i gotowość do likwidowania barier, które mogą utrudniać dostęp do usług.  
  • Zrozumienie – każdy klient ma pewność, że jego potrzeby są w pełni rozumiane i brane pod uwagę.  
  • Przełamywanie barier – dzięki innowacyjnym rozwiązaniom takim jak Migam, przełamujemy bariery komunikacyjne i technologiczne, które wcześniej ograniczały dostęp do usług.  

Skąd wiemy, czego oczekują nasi klienci? Sami ich o to pytamy. Sprawdź raport z badań opinii przeprowadzonych wśród osób z niepełnosprawnościami – Osoby z niepełnosprawnościami w obsłudze klienta [RAPORT]. 

TAURON bez barier – równość i dostępność dla wszystkich 

Celem programu TAURON bez barier jest zapewnienie pełnej dostępności usług dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, zarówno ruchowymi, jak i sensorycznymi i poznawczymi. Wprowadzenie usługi Migam to jeden z kluczowych elementów tego programu. Umożliwia osobom niesłyszącym łatwą i samodzielną obsługę poprzez połączenie z tłumaczem języka migowego.  

Migam nie tylko likwiduje bariery komunikacyjne. Promuje także równość, niezależność i integrację w codziennym życiu. Dzięki temu osoby niesłyszące mogą korzystać z pełnego zakresu usług TAURON na równi z innymi klientami, co znacznie podnosi ich komfort i poczucie samodzielności. Poza usługą Migam program obejmuje wdrożenie szeregu innych działań. Odpowiednie dostosowanie stron internetowych i punktów obsługi klienta, a także edukacja pracowników, aby lepiej rozumieli potrzeby osób z niepełnosprawnościami to tylko niektóre z nich. Dowiedz się więcej o programie TAURON bez barier

Usługa Migam to krok milowy na drodze do pełnej dostępności i inkluzywności. Poprzez to innowacyjne rozwiązanie TAURON przełamuje bariery komunikacyjne, i oferuje równe szanse na korzystanie z usług.