Czym jest Migam?
Migam to innowacyjna usługa, która umożliwia osobom niesłyszącym skorzystanie z profesjonalnych usług tłumacza języka migowego w każdym punkcie obsługi klienta TAURON. Usługa Migam oznacza możliwość zdalnego połączenia video klienta z tłumaczem. W czasie rzeczywistym przekłada on rozmowę z doradcą na język migowy. Dzięki temu jako osoba niesłysząca bez trudu załatwisz wszystkie swoje sprawy samodzielnie, bez konieczności angażowania pełnomocników.
Jak skorzystać z usługi Migam w TAURONIE? Wyjaśniamy krok po kroku
Skorzystanie z usługi Migam w TAURONIE jest proste i intuicyjne. Aby skorzystać z tłumaczenia na język migowy w Punkcie Obsługi Klienta (POK), postępuj według poniższej instrukcji:
1. Odwiedź Punkt Obsługi Klienta
Udaj się do najbliższego Punktu Obsługi Klienta TAURON. Informacje o lokalizacji POK znajdziesz na stronie internetowej firmy i w aplikacji mobilnej. Usługa MIGAM jest dostępna we wszystkich punktach obsługi klienta TAURONA, w godzinach kiedy są one otwarte.
2. Zgłoś chęć skorzystania z usługi Migam
Przy stanowisku obsługi poinformuj doradcę o potrzebie skorzystania z tłumacza języka migowego poprzez wskazanie na swoje ucho.
3. Zainicjuj połączenie z tłumaczem
Doradca połączy się z tłumaczem języka migowego online. Tłumacz ten będzie dostępny w czasie rzeczywistym.
4. Rozpocznij sesję z tłumaczem
W trakcie spotkania tłumacz języka migowego będzie na bieżąco przekładać Twoją rozmowę z doradcą na język migowy i odwrotnie. Cała komunikacja przebiega płynnie, bez opóźnień. Zapewnia to szybkie rozwiązanie sprawy.
5. Przejdź przez formalności
Dzięki wsparciu tłumacza możesz bez problemu wyjaśnić wszelkie kwestie związane z Twoimi usługami, rozwiązać problemy, złożyć wnioski czy podpisać umowy.
6. Zakończ wizytę
Po zakończeniu rozmowy z doradcą oraz tłumaczem wszystkie formalności są zakończone. Masz pewność, że Twoje sprawy zostały załatwione profesjonalnie i bez żadnych barier komunikacyjnych.
Zalety usługi Migam
Dzięki wdrożeniu Migam, jak i całego programu TAURON bez barier, klienci niesłyszący mogą cieszyć się równym dostępem do informacji i usług. Z łatwością załatwisz swoje sprawy bez pośredników. Co ważne, tłumacze Migam to certyfikowani i doświadczeni eksperci. Gwarantuje to profesjonalną obsługę i pełne zrozumienie potrzeb klienta.
Usługa zapewnia komfort i bezpieczeństwo, ponieważ każda rozmowa jest prowadzona w czasie rzeczywistym. Zyskujesz tym sposobem pewność szybkiego i dokładnego wyjaśnienia wszelkich kwestii. Usługa Migam to dla nas ważny krok w stronę budowania lojalności klientów.
Poznaj jeszcze więcej rozwiązań dla osób z niepełnosprawnościami jakie wdrożyliśmy w TAURONIE – Jak likwidować bariery? Poznaj program TAURON bez barier.
Wartości promowane przez TAURON
Program TAURON bez barier dąży do tego, aby każdy klient miał zapewniony równy dostęp do naszych usług i mógł samodzielnie korzystać z osbługi. Kluczowe wartości, które realizujemy to:
- Inkluzywność – oznacza otwartość na potrzeby wszystkich klientów i gotowość do likwidowania barier, które mogą utrudniać dostęp do usług.
- Zrozumienie – każdy klient ma pewność, że jego potrzeby są w pełni rozumiane i brane pod uwagę.
- Przełamywanie barier – dzięki innowacyjnym rozwiązaniom takim jak Migam, przełamujemy bariery komunikacyjne i technologiczne, które wcześniej ograniczały dostęp do usług.
Skąd wiemy, czego oczekują nasi klienci? Sami ich o to pytamy. Sprawdź raport z badań opinii przeprowadzonych wśród osób z niepełnosprawnościami – Osoby z niepełnosprawnościami w obsłudze klienta [RAPORT].
TAURON bez barier – równość i dostępność dla wszystkich
Celem programu TAURON bez barier jest zapewnienie pełnej dostępności usług dla osób z różnymi niepełnosprawnościami, zarówno ruchowymi, jak i sensorycznymi i poznawczymi. Wprowadzenie usługi Migam to jeden z kluczowych elementów tego programu. Umożliwia osobom niesłyszącym łatwą i samodzielną obsługę poprzez połączenie z tłumaczem języka migowego.
Migam nie tylko likwiduje bariery komunikacyjne. Promuje także równość, niezależność i integrację w codziennym życiu. Dzięki temu osoby niesłyszące mogą korzystać z pełnego zakresu usług TAURON na równi z innymi klientami, co znacznie podnosi ich komfort i poczucie samodzielności. Poza usługą Migam program obejmuje wdrożenie szeregu innych działań. Odpowiednie dostosowanie stron internetowych i punktów obsługi klienta, a także edukacja pracowników, aby lepiej rozumieli potrzeby osób z niepełnosprawnościami to tylko niektóre z nich. Dowiedz się więcej o programie TAURON bez barier.
Usługa Migam to krok milowy na drodze do pełnej dostępności i inkluzywności. Poprzez to innowacyjne rozwiązanie TAURON przełamuje bariery komunikacyjne, i oferuje równe szanse na korzystanie z usług.