Skip to main content

Posłuchaj artykułów
0:00
0:00
Posłuchaj kolejnych artykułów

styl życia


Zespół Lepiej.

Zespół Lepiej.


Osoby z niepełnosprawnościami w obsłudze klienta [RAPORT]

Zespół Lepiej.
Zespół Lepiej.

Chcesz wiedzieć, na jakie bariery napotykają osoby z niepełnosprawnościami w przestrzeni publicznej, a także w internecie? Jakie bariery są dla nich najbardziej uciążliwe? Zapoznaj się z raportem „Kontrast, windy i podjazdy – jakie są oczekiwania osób z niepełnosprawnościami podczas obsługi w TAURONIE”.


 

Z raportu dowiesz się, jakie są spostrzeżenia i oczekiwania osób z niepełnosprawnościami – zebrane na podstawie badania obsługi stacjonarnej, telefonicznej oraz on-line w TAURONIE.

 

Zebraliśmy doświadczenia osób z niepełnosprawnościami w jednym miejscu. Pobierz raport i sprawdź, jakie są oczekiwania tych osób i co możemy zrobić, aby podnieść komfort ich obsługi.

Pobierz darmowy raport

Wnioski z raportu posłużą w rozwijaniu i usprawnieniu procesu obsługi osób z niepełnosprawnościami w ramach programu TAURON bez barier, który od lat dostosowuje swoje usługi, aby korzystanie z nich było łatwe i przyjazne. Więcej o programie TAURON bez barier przeczytasz w artykule: Jak likwidować bariery? Poznaj program TAURON bez barier